Glābējsilīšu reklamēšana

Iespējams tam nav nekāda sakara ar manām aktivitātēm, bet saņēmu informāciju, ka vismaz Rīgas slimīca vairāk neinformē medijus par glābējsilītē ievietotajiem mazuļiem jeb ir izbeigta šī pakalpojuma reklamēšana. ->

 

Glābējsilītes idejas popularizēšana sabiedrībā izpaužas tajā, ka par katru ievietoto bērnu mediji izziņo pa visu valsti. Atradeņi ir bijuši vienmēr un visos laikos, tomēr līdz šim tas netika reklamēts kā ērts pakalpojums. Regulārā mediju uzmanība katram pamestajam bērnam sabiedrībā kultivē uzskatu, ka šādi var ērti atbrīvoties no nevēlama bērna, tādejādi liekot par to aizdomāties arī tām sievietēm, kuras meklētu savai situācijai citu risinājumu nevis vienkārši pamestu bērnu, jo bērna pamešana visbiežāk ja ne vienmēr ir ilglaicīgs risinājums īslaicīgām problēmām.

 

Šobrīd ir izveidota civilizēta iespēja atbrīvoties no bērna, bet ierobežota iespēja saņemt palīdzību tad, ja no tā bērna atbrīvoties negrib.  Kāpēc tā vietā, lai veidotu atbalsta sistēmu sievietēm, kuras bērnus pamest spiež apstākļi, mēs padarām pašu pamešanu par ērtāku un civilizētāku. Vai tas ir bērna interesēs? Bērns taču nav gaļas gabals - viņam ir savas emocijas un jau smagi ir sadzīvot ar to apziņu, ka esi pamests, kur nu vēl anonīmi. Un katram loģiski domājošam cilvēkam ir skaidrs, ka sievietes, kuras savus bērnus nogalina vai izmet miskastē to nedara tāpēc, ka nebija kur to mazuli likt (spekulācija, uz kuras pamatojas kustība) - glābējsilītēs ievietotie bērni gandrīz visi ir dzimuši slimnīcā, labi ģērbti un aprūpēti un bieži arī ar klāt pievienotajām lietām un informāciju par mazuli, kas pārliecinoši ļauj secināt, ka viņu mātes bija sievietes, kurām bērns un tā nākotne bija svarīga. Sievietes, kuras pamet bērnus biežāk to dara tāpēc, ka tic, ka bērnam tā būs labāk (būs iespēja dzīvot labākos apstākļos) nekā tāpēc, ka vēlas no viņa atbrīvoties. Arī pirms glābējsilītēm slimnīcās regulāri tika pamesti anonīmi mazuļi (un joprojām tiek) - tā nav revolūcija un īpaši radīta novatoriska iespēja. 

 

Iepriekš kā privātpersona rakstīju savu viedokli babybox.lv mājas lapā uz ko saņēmu atbildi, ka reklāmas mērķauditorija ir arī sievietes, kuras plāno abortu.  It kā tas būtu salīdzināmi. Tāpat arī esmu runājusi ar LM, kas konceptuāli piekrita man un solīja kaut ko darīt, lai tas mainītos.

Write a comment

Comments: 0